Training klantgerichtheid
Uw gedrag en eigen stijl hebben een effect op anderen. Maar bent u zich bewust van uw stijl? Kunt u uw stijl flexibel inzetten afhankelijk van de situatie en de gesprekspartner? En hoe vergroot u uw invloed? Op welke manier kunt u uw klanten tevreden kunt stellen? Inzicht in klantgericht handelen kan een antwoord zijn op deze vragen. Het doel van deze workshop is het inzicht in dit handelen vergroten.
Voor wie?
Personen die te maken hebben met ‘klanten’ in de brede zin van het woord en iedereen die zijn/haar invloed op anderen wil vergroten.
Inhoud
Door met dynamische en verschillende werkvormen aan de slag te gaan leren de deelnemers op speelse wijze steeds beter aan te sluiten op de ander.
In de workshop komt aan bod:
- Het communicatieproces
- Virtuele en reële hindernissen
- Het verkoopgesprek en beïnvloedingsstijlen
- Contact maken en verbinden
Uitgangspunten
- Deze workshop duurt 4 uur
- Maximaal 12 deelnemers per groep
- Deelnemers krijgen als naslagwerk de syllabus ‘Klantgericht handelen’